Nintendo Wii
 
Software training
آموزش نرم افزار.تكنولو‍‍‍‍‍ژي هاي جديد و ...
:: نقد و بررسی Nintendo Wii
Wii یک کنسول ویدیویی ست که توسط شرکت نینتندو عرضه شده است. این کنسول سابقا به اسم رمز پروژه ـ Revolution ـ شناخته می‌شد و جانشینی برای Nintendo GameCube به شمار می‌رفت. البته، شرکتNintendo اعلام کرده بود که کنسول این شرکت جمعیت کثیری از مردم را نسبت به خرید کنسول Xbox 360 ساخت شرکت مایکروسافت و PlayStation 3 ساخت شرکت سونی مورد هدف قرار می‌دهد. با این وجود، این کنسول به عنوان بخشی از نسل هفتم کنسول‌های بازی با دو کنسول دیگر، در سطوح مختلفی رقابت می‌کند.
به عنوان مشخصه‌ی برجسته و بارز این کنسول می‌توان به دسته‌های (controller) بی‌سیم آن اشاره کرد. این دسته‌ها با نام Wii Remote شناخته می‌شوند و به عنوان یک دستگاه اشاره‌گر دستی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از دیگر ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به قابلیت تشخیص حرکت و چرخش در سه بعد مختلف اشاره کرد. مشخصه‌ی قابل توجه دیگر نیز ورودی کنسول WiiConnect24 است که دستگاه به کمک آن می‌تواند پیام‌های مختلف را دریافت کرده، سیستم را به صورت اینترنتی به روز کند. مصرف برق این کنسول نیز زیاد نیست.

تاریخچه عرضه

شرکت نینتندو برای اولین بار در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی در سال 2004 میلادی بود که از این کنسول نام برد، اما پرده‌برداری آن در سال 2005 صورت گرفت. در نمایشگاه GameShow توکیو در سال 2005 میلادی نمونه‌ای از دسته‌های بازی به نمایش گذاشته شد. این دستگاه در سال 2006میلادی صاحب برترین جایزه از بین چندین جایزه‌ی ویژه شد. نینتندو در 14 و 15 سپتامبر 2006 اطلاعاتی را در مورد قیمت و نحوه‌ی توزیع دستگاه در کشورهای ژاپن، آمریکای جنوبی و شمالی، استرالیا، آسیا و اروپا اعلام کرد. در 7 ژوین سال 2006 میلادی نیز شورای سیاست‌گذاری نینتندو از برنامه‌ی شرکت مبنی بر عرضه‌ی 6 میلیون دستگاه و 17 میلیون نرم‌افزار در طول سال مالی وقت، و تا پایان 31 مارس 2007 خبر داد. در 14 سپتامبر سال 2006 میلادی نیز اعلام شد که سهم بزرگی از کالای فرستاده شده در کشور آمریکا توزیع خواهد شد. 8 دسامبر سال 2006بود که این کنسول در 3 بازار اصلی عرضه گردید. اما هم‌چنان، و از تاریخ دسامبر 2006 به بعد، در کشور انگلستان با کم‌بود شدید عرضه مواجه بودیم و بسیاری از فروشگاه‌ها نتوانستند تقاضای مشتریان را برآورده کنند.

نام کنسول

همان طور که اشاره کردیم، این کنسول تا تاریخ 27 آوریل سال 2006 میلادی و کمی پیش از نمایش‌گاه E3 با اسم رمز Revolution شناخته می‌شد. این نام به طور ساده عبارت است از Wii و نه Nintendo Wii. در واقع می‌توان گفت که کنسول Wii اولین کنسول شرکت نینتندو است که در خارج از ژاپن و بدون نام تجاری شرکت فروخته می‌شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:Nintendo Wii,Nintendo, :: 19:3
M.A

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش کامل نرم افزارها به زبان فارسی و آدرس softwaretraining.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 268
بازدید کل : 31923
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت